ehhh sjuk kommentar!

ehh sjuk kommentar och person menmen den personen vet varken in eller ut! h*n har heller inte hållt koll på min blogg för jag gör mina haders själv


Anonym om massa olika headers:):
hahahah varför byter du design och header hela tiden . det är ju inte ens du som gör dom är inte det lite oförskämt :O dom lägger ner tid på att göra saker till dig så byter du :? det skulle inte jag uppskatta ... men du har iallfall ful blogg så det gör ju inget att du försöker ändra den för den kommer aldrig bli fin inrte du heller ha det bra !
IP: 84.217.39.142


sv: ehh va tänker du med :o??  ehh ja byter nästan aldrig design o headers byter ja då o då men JAG GÖR MINA HEADERS SJÄLV!!? så kom inte o säg att du vet allt o att ja inte gör dem själv? din efterblivna unge!!o nej ja e inte oförskämd ok nu tar vi etta från början detta e min blogg ja gör va fan ja vill me den mitt e mitt ditt e ditt! o ja dem e sjukt snälla personer som ja beöndrar o gör enbart designer till mig :) INTE HEADERS ok nu gjporde ja en header som ja ville haden sen gjorde lovísa en kopia på den för hon gör sjukt snygga o den headern kommer jag ha lääääääääääänge o designen filippa gjorde till mig kommer ja me ha lääääääääänge!! och okej uppskatta inte detta då!! för det handlar väl ändå inte om dig :0 för när kom du in i bilden ?? detta handlade väl om mej!! trodde du fattade detta, detta e MIN blogg den handlar om MIG inte DIG anonyma fegis! okej tyck den e ful då! det skadar inte mig utan te.x filippa som gjord designen kanske tycker det e dumt av dej att du säger att hon gjorde en ful design o lovisa som gjorde headern men som sagt detta e min blogg ja tycker den e sjukt snygg o älskar min blogg! det e det viktigaste att ja tycker om den o tak du e med ful  och feg!! men ja bryr mig inte om du tycker att ja e ful pösspöss ja, ja ska ha det bra lycka till i livet älskling puss O LÄR DIG STAVA INNAN DU SKRIVER NÅT TILL MIG!!!!!!

PLUSS ATT JA HAR AVANCERAD SÖKNING AV IP NUMMER SÅ VE EXAKT VEM DU E O KOMMER POLIS ANMÄLA DIG!! :) BARA SÅ DU VET DETTA E SANNING!!!!

Postat av: Tess

You go girl! Du har en skitfin blogg!



Vill du synas i min sidomeny i en hel vecka? Ta chansen och var med och tävla om veckans blogg!



http://motherwomanwife.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-2.html#comment



Dragning på söndag kl 22, topp 10 blir länkade i vinnarinlägget men endast VINNAREN sitter säkert i menyn i EN HEL VECKA!



Kramar!

2011-08-24 @ 18:52:16
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
Postat av: m a n a l i c i o u s - my life

hahahha brraaa diss therese :)

men hjälp mig. hur hittar man EXAKT var människan bor ? xd

2011-08-24 @ 19:42:04
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar i dagens blogg :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-24 @ 20:20:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar i dagens blogg :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-24 @ 20:23:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sofie

Sjukt konstig kommentar! du gör ju dina headers själv! :O va fan menar personen ?? han/hon har bara nått fel i huvet! skit i det bara, för din blogg är super fin oavsett vad du har för header, älskar alla headerar du har!!!!<3333333333333333333333 du är bäst älskling pusspuss<33333333

2011-08-24 @ 20:25:57
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: linns beautybox

jättebra att du tar allvarligt på att någon gör personangrepp utan anledning. men.. plisanmälan?! man kan itnehota med det till var och varannan person, denna anonyma person har inte gjort sig skyldig till ett brott.

2011-08-24 @ 21:18:50
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0