gästbloggaren sofie här! :D

Hej! alla therese läsare! Jag heter Sofie Andersson, och ska gästblogga här i en vecka :D Ska bli super duper kul! Man kan ju inte tacka nej, till nått sånt roligt! Okej, nu ska ja berätta lite om mig. Jag heter Sofie som sagt. Jag bor i Mölnlycke med min familj. På fritiden, rider jag i samma grupp som Therese, och har gjort det ett tag:) Har haft medryttarponny, men han ska säljas nu snart ;'( det är jag sjuukt ledsen över.. Men jag har haft han i 6 månader ungefär :) Under den tiden, har vi utvecklats massor tillsammans! Hopptränat, ridit ut och allt vi har gjort! Han betyder mycket för mig, min lille kryddan<3 Jag och Therese är bästisar, och har vart det ganska länge faktiskt! Hon är en UNDERBAR tjej, som betyder allt för mig! Älskar dig pommes, du finns ALLTID i mitt hjärta<3

Denna sommaren har jag gjort..

Ska berätta lite om vad jag har gjort i sommar :) Det började med att jag och min familj, kusiner och deras familj, farmor och farfar! Åkte till Mallorca en vecka. Det var super härligt.. 29 grader om inte mer. Bad varje dag. Har varit på samma ställe med samma människor förra året också.. Men vad gör det? Lika härligt ändå. Vi hade en bil en dag som vi åkte runt lite och kollade, riktigt mysig resa!
Jag har också varit på ridläger i 6 dagar.. Det ligger i tvååker i halland
Jag var där från 26 juni till 2 juli. När man kom dit gick man runt och dem berättade om ALLA hästar. Ja önska en som hette foxxy och bellis :) Bellis blev det! Jag blev sjuukt glad och så. Sen red man och skulle känna om hästen var bra. Det gick jätte bra, bara att hon var lite tveksam när vi skulle hoppa ett pytte litet hinder men det gick! Bellis, var en underbar häst, som jag också utvecklats massor på.. Känner att jag verkligen utvecklats i dressyren, men även hoppningen :)
Jag har också varit på mitt land, som ligger i frillesås i halland (ganska nära varberg) Där har ja vart heela sommaren.. Lite tråkigt men men! Har ju varit hemma och träffat therese och så ;) Men skulle vilja komma hem lite tidigare faktiskt!!<3 Vi har ju en båt på vårat land, och en ring som man kan sitta i bakom båten det har jag gjort mycket för det är jätte kul!
Det var lite om mig, och vad jag har gjort denna sommaren! Kommer blogga mer i mon!

Jag har också en blogg som ni hittar här!
Pusss
//Sofie

Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-14 @ 12:41:14
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0