godmorgon♥

öhh vanade nu eller för typ en kvart sen av att rocky låg inne i mtt rum o gnydde hehe stackarn han  ville inte vara själv hade igentligen kunnat sova en halvtimme mer fast sit i det nu e ja piggelin:)
drar la te skolan vid 9:10 börjar 9:25 har väldigt nära till skolan typ 5 min men det e gött att kunna ta det lite lungt, idag e det enligt schemat som gäller så antar att det blir lite letioner :(( ja vill inte!!! har ett helt år att se fram imot efter sommaren igen o där ligger det en massa regn snööö slask!! bläää ne fy gillar inte hösten o vintern!!
idag ska jag få mitt bankomatkort :DD yippie! det ska bli så kul!! kan äntligen handla i affären med ort det e mkt bättre o lättare tkr ja förr man har ju alltd pengar på det!! först ska ja ju naturligt vis till stallet :)) efter skolan men hinner slänga in ett inlägg innan ja åker tror ja cyklar även om det e tåkigt väder, kanske ska träna på sats idag om ja hinner eftersom ja ska ta ut mitt kort aja det får ni veta senare :)) ha en bra dag o förresten tänkte ja köra igång me dagens hiss o diss o dagens fråga nu efter ett litet uppehåll så det blir la bra?? :)))
pösspöss

Postat av: Sofie

Fixat! :D <33333333333333333333333

2011-08-25 @ 08:22:24
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: jo jag träffade väl honom innan sådär vanligt ba som man gör med kompisar.. :)

2011-08-25 @ 09:38:08
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0