HELLO! SOFIE HÄR IGEN!<3

Hejsan, svejsan! sofie här igen ;) Som sagt ja kommer att gästblogga här i en vecka! Det blir bara 1 inlägg om dagen.. Det kanske ni tycker är lite tråkigt.. men therese har ju gjort tidinställda, och jag kanske inte heller hinner :( meeen om ni vill fortsätta läsa om mig så kan ni klicka här! Idag, ska jag vara med min kusin.. Hon kommer hit om ca. en halvtimme! Ska faktiskt bli roligt tycker ja. Bara att de inte finns så mkt att gö hos mig,, hehe Så ser min dag ut, att vara med hanna! Åh jag saknar Therese as mycket, och hoppas hon har det grymt där hon är nu.. Vet faktiskt inte vart hon är nån stuga typ ;) Så mysigt.. Skulle också vilja hyra en stuga så.. Min sommarstuga kan man tröttna lite på efter 2 månader lixom<3 Men på halloween, ska ja och therese nog fira de nere i min sommarstuga. Vi gjorde de förra året och hade SJUKT kul! Vi åt hemmagjort piza och gjorde en dricka med en blodig hand, o klädde ut oss och så. Vi måla oss gröna i ansiktet, ahahahah! Vi gick aldrig ut och spökade, hihih ;)
AJA ha en bra dag! Pusspuss
///Sofie
GLÖM INTE DENNA BLOGGEN!!! HAR SKIT LITE LÄSARE, SKULLE BLI SJUKT GLADA ÖVER EN LITEN KOMMENTAR :D

Postat av: Anonym

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-33.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

2011-08-15 @ 12:41:38
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0