isabella :)

hej nu e ja hemma eller jag o isabella e hemma :D
vi slutade halv 12 :D så vi gick ner till hans jobb(centrum) o hämtade rocky:)
nu har vi ätit o så, vet inte riktigt va vi ska göra men vi hittar nog på nåt :D
Idag kommer farmor oxå :D hon ska lämna en present o så :)
just det iorgon börjar ju ridningen oxå :DD kul!! vi har fått en helt ny ridlärare :)) hon verkar jätte snäll :) hihi
idag i skolan fick vi typ massa lappar som vi skulle fylla i, som te.x att man skulle sriva i för att få ipad 2 som vi ska få :/ har ju redan en :) så hade hellre velat ha en mac book !!!! men min skola hade bestämt sig för ipad 2:/ men det blir nog bra ändå hehe,
fick vårat schema idag med :)
.
MÅNDAG: börjar kl 9:10 :) sovmorgon :DD slutar kl 14.55 :)
TISDAG: börjar kl 8:10 :( SLUTAR KL 4 :O!!!!
ONSDAG: börjar kl 8:35 sovmorgon :) slutar kl 4 :o :( !!!!
TORSDAG: börjar kl 9:20 sovmorgon :DD slutar kl 14:30 :)
FREDAG: börjar kl 8:10 :( slutar kl 13:40 :))
.
det va mitt schema :) helt ok förutom att vi slutar 4 på tisdagar rider ju l 6 så får skynda mig ska ju borsta fabienne+ den hästen ja rider+ att sadla o tränsa men det tar ju bara 5 min men att borsta tar ju typ 1 timma!! :)
pösspöss

Postat av: looooovisa<3

mail o lös?

2011-08-22 @ 15:30:17
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0