Fredag!!

Äntligen fredag! Idag skall jag vara med Amanda!! Annars inget bestämt! Ska strax gå till henne! Hon har ju flyttat så lite längre att gå, fast det gör ju inget! Usch vilket dåligt väder!det bara regnar! All snö e borta! Idag när jag gick till skolan så va det skkiiiiit mkt slask ute! Så jag blev PISSEBLÖT om fötterna så det kändes som om ja skulle dö typ! Ok ne men ja kände knappt mina fötter! Jahopp imorgon ska jag julpynta hos Fabienne! vann första julen då hon kom tull råda och förra året vann jag med men ja vann året innan så kunde inte vinna igen!;( så känner att ja fått klämm på d!!;)) Men ska fixa lite nudlar nu sen sticker ja till Amanda kanske uppdaterar med mobilen senare!;)) Ha en bra fredag!

Postat av: Emelie

Hej!

Var gärna med och fråga frågor på vår frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/fragestund-med-emelie-och-fanny.html



Ha det bra, kram ;)

2011-12-09 @ 14:38:22
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0