Måste skriva av mej!!

Måste få skriva av mej nu!!
Vet inte hur ja ska börja eller skriva men försöker!
E så sjukt trött på vänner som e sådär lite osäkra på om man verkligen e så bra vänner som man tror!
Har några sånna vänner som säger "fy fan va grym vän du e ällskar dej du e mtt allt gmn" men asså då tänker ja menar du d eller säger du bara det?!
Eså sjukt avundsjuk nu, asså jag borde verkligen inte vara det men du tar henne ifrån mej! Min BÄSTA vän har DU tagit ifrån mej!!;'( e sjukt fkn lässen över d... Vill inte nämna ut för mke nu men ja vill ha dej tillbaka!!!<3
Du VA mitt allt! Du e kanske de fortfarande men ja e osäker!! Vi e aldrig me varandra längre har inte träffat dig på ett kompissätt på 2-3 veckor!!
Det e bara ni 2 bu för tiden!!:/ BETYDER JA INGET ELLER?!


Postat av: Linnea

Svar: Hej :)

Tack :)

Ja då själv?

Kram

(förlåt för sent svar)

2011-12-26 @ 21:26:50
URL: http://erne.blogg.se/
Postat av: Amanda-HobbyFotograf!

sv: tack! ja allt bra här. sj?

kramis

2011-12-26 @ 21:31:13
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Förstör att texten handlar om mig o Amanda! Klart du betyder... Vi har inte träffats på as länge... De har blivit som ett uppehåll! De har blivit att ja har varit med amanda några ggr! Vi var inte alls med varann lika mycket förut hon o ja! Så nu har de blivit tvärt om! Jag vill verkligen börja vara mer med dig!! O så! Ja förstår att du blir lite osäker! Men de tycker ja inte att du ska vara, för vi är fortfarande lika bra bästa vänner som förr, bara att de har råkat bli ett uppehåll... Vilket måste ändras! Om ja skriver älskar sig osv. Då MENAR jag de!<333333333333 hoppas vi kan börja vara me varann ! Kram!

2011-12-26 @ 21:35:28
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

sV: jag vet faktiskt inte riktigt förmodligen utforska photoshop som jag fick i julklapp :) du sj?

2011-12-26 @ 21:38:46
Postat av: MATILDA

sv: tack så mycket hoppas du följer den :)

2011-12-26 @ 21:50:33
URL: http://essebestinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0