Tips på bloggar jag läser 3.

Tyvärr kan ja inte ge er någon bild! Här är ett tips på EN utav alla bloggar ja läser! Http://matildasparrenhok.blogg.se Det är en otroligt bra blogg!! Nu flästa som gillar hästar vet säkert vem malilda är! Iallafall för er som inte vet. Matilda sparrenhök är en tjej på 14 år so. E sjukt begåvad! Hon tävlade i globen i år!! (inte där roffe tävlar) hon vann förklassen o kom 4:a i hela tävlingen, sjukt bra! Jag läser hennes blogg för den e jätte interissant! Då hon oxå väver in dina inlägg om roliga saker, ponnysarna/hästarna och skolan o lite frågestunder mm. Hur började jag läsa den?! NellieB har ju lånat Bellman som är Matildas b-ponny! Dem e ju sjukt nära vänner o ni vet ju att jag läser nellies blogga, hon länkade då matildas blogg på sin egen blogg och så började jag läsa den!! Ätycker Matilda e sjukt grym o har den där lagom kaxiga stilen!! Liksom "jag skiter i va du tycker" stilen! Matilda är sjukt cool!! Kom igen klicka in på hennes blött o lämna en kommentar o säg till henne att hon inte ska sluta blogga!;-) (kommer minst 2 sånna här inlägg till!)

Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

SV: Tack!

2011-12-10 @ 12:24:46
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/
Postat av: Amanda

roligt att du läser matildas blogg. hon fick låna min storhäst i ett par månader :)

2011-12-11 @ 11:58:01
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0