e det fint väder??

ja e det fint väder eller inte?? haha först va det kann o ja hjälpte till lite ute det va as skönt sen vräkte det ner av reg ;s så e lite blöt nu för ja gick ut med rocky o å regnade det ;/ hehe förlåt för den usla uppdaterigen men har fixat en header, vart ute, var ute med rocky aa en förklaring jag hann inte ;) ar köpt ett skal till min mobil idag med :) kommer om 1 vecka :D wihi det ja velat ha i 3 veckor ska ja få nu tycker ni det e snyggt??
jag älskar det!! e kär!!! hihi:) jag älskar sånt där som e med kristaller o så :)  idag ska mormor o hans hem från landet fast vi andra ska stanna :) nu sitter jag bara o myser :) typ ser lite på tv o så :) det behövs en sånn här dag :) ska läsa lite bra bloggar nu :) en sak ja inte fattar e när man kommenterar en blogg te.x såhär http://theresefabienne.blogg.se kan man inte skriva någonting typ som hej söt blogg eller nåt sånt?? jag kommenterar aldrig såå?? fattar inte vitsen det e inte så kul att få en sån kommentar?:O  aja ska ta det lungt nu o så pösspöss


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0