en fin text ja fick av amanda

Hej Thereses läsare! hoppas ni mår bra och har haft ett bra sommarlov hittils? Men först vill jag att ni läser det jag ska skriva nu.. det gäller oss alla.

Jag börjar fundera lite på vart bloggandet tagit vägen lixom.. och hur det fullständigt får folk bloggandet uppstigande i huvudet..
Det handlar om.. hur folk gör för att få människor att läsa ens bloggar.
Jag äger en blogg.. som många gör nu för tiden.. Den är inte stor.. inte alls.. Jag kämpar med den från morgon & kväll.. och älskar när jag får kommentarer..
Men nu till huvudsaken..
Det jag inte tycker om.. är hur långt folk kan gå ...och hur besatta folk kan bli av det.
Ni som bloggar.. vet nog hur det känns.. när folk totalt spammar ens blogg totalt.. eller där det står " Hej läs min blogg" Tanken ni får är väll tex: Huh ?
Menningen med att jag skriver det här.. är att jag vill säga min åsikt om detta..
Jag skulle ALDRIG. gå in´på någons blogg.. och skriva LÄS MIN BLOGG ! eller något liknande.. Utan jag diggar dom killarna /tjejorna som KÄMPAR.. vill komma  någon vart med sin blogg.. som älskar att få blogga varje dag.. som skriver det folk vil läsa.. INTE TVINGAR FOLK ATT LÄSA.
När jag får sådana kommentarer.. så kan jag bli fruktansvärt ARG.. Visst klart jag går in och kollar bloggen.. men som dom flesta gånger.. så är det ingenting som är roligt att läsa..
man blir besviken.. Lixom inget personligt ALLS!  Inte konstigt att ni skriver LÄS MIN BLOGG.. Annars hade ingen hittat den..
Jag tycker folk.. som kämpar med sin blogg.. som peppar andra människor med kommentarer.. fina och Personliga kommentarer! förtjänar att få synas!
som får folk att må bra..

Min blogg är inte den finaste.. populäraste.. inte i NÄRHETEN.. Men jag vill att den ska bli det.. hur lång tid det en tar.. för jag vill något.. Jag vill kämpa med det.. som kan bli så stort..
Det är också då jag vill beröma THERESE så mycket! såå mycket vill jag berömma den goa tjejen.. som givit mig peppande kommentarer när självförtroendet låg på 0.. totalt nere..
Hon skrev till mig.. att hon diggade min blogg. Therese är den tjejen .. som gjorde att jag fortasatte att bygga upp min blogg.. Efter Therese.. kom alla andra..
Hon fick mig att känna mig stor.. att jag betyde något för henne.. att hon var galen i det jag skrev.. Hon har aldrig skrivit något som står för att jag ska läsa hennes blogg..
utan jag ville se hennes.. för att allt fint hon skrivit till mig.. fick mig att typ älska henne.. för hon var så galet ÄKTA.
det fick mig att kika in på hennes blogg.

Jag menar inget konstigt nu! bara att jag tycker alla ska kämpa.. vara äkta.. var som THERESE! få folk att må bra! genom att peppa och lära känna folk istället..
Jag känner inte Therese alls.. men hon får mig att vilja det.. SÅ alla NI därute!
KÄMPA och ha roligt! då kommer folk!
litar på er galet mycket!
kram 
//Amanda H

Postat av: Emma :)

Hej SÖÖT! Klart, inlägg eller bloglovin? :D ♡

2011-07-27 @ 10:51:02
URL: http://emmattown.blogg.se/
Postat av: Malin

ha en toppen onsdag! :D

2011-07-27 @ 11:55:25
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Oja, klart det går :D Får ja ta en bild på dej från bloggen så kan jag göra ett inlägg? :D

2011-07-27 @ 12:19:50
URL: http://emmattown.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Sjäkvklart :) Jag följer dig nu :D

2011-07-27 @ 13:20:47
URL: http://emmattown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0