ett inlägg om nära;)

gör ett litet inlägg om folk som står mig NÄRA :) ::::
Sofie min bästa kompis som står mig sjukligt nära hihi love you du e  speciell på alla bra sätt ta åt dig nu gumman för de e du värd
mamma ja mamma i love you!! tack för du finns du betyder allt för mig ;*) ta åt dig du e den bästa mamman i världen går inte att hitta någon bättre  nää för bättre finns inte!!!!!!!!! love you
mormor ja mormor världens bästa mormor i love you du e bäst tack för att du finns <3 <3 <3 <3 <3
ia ja ia( anders) du e min mormors bror men e som min pappa jag älskar dig du e bäst  <3 <3 <3 <3 <3 ta åt dig tack för du fnns vet inte va ja gjort annars?? ;0
sen massa mer men demma e dem som står mig jätte närmast

Postat av: Mamma

Tack, va glad jag blir, du är världens bästa dotter. Du är bara för gooo :)

2011-07-23 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0