hejsvejs :D

nu e Therese uppe ur sin otroligt sköna säng :D
sitter o kollar o svarar  på alla fina kommentarer
 ja fått :D förbered er på ett länkbyte snart:D
IGÅR SA JAG ATT STATISTIKEN VAR SÄMST
sry den va INTE sämst riktigt bra faktiskt :D
men det e klart hoppas ju på ÄNNU bättre idag :D 
KLART (aaa´ idag kommer Mamma Tobias Mormor
 Hans och lilla Rocky upp till landet :D ska la bli rätt
kul men det enda vi kommer göra eller vi o vi dem
ska byta brädor på kortsidan o måla o sånt jaja
jag ska bara vara ute i det finfina vädret o ha det
CHILL det e mina planer för dagen, snart ska jag
äta frukost mums :D hoppas ni får en toppen dag
så hörs vi ju sen


ha det bra pösspöss
//ThereseEA


Postat av: Tuss

Jaadå jag säger till :)

2011-07-29 @ 10:24:38
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: Tuss

Jaadå jag säger till :)

2011-07-29 @ 10:31:10
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0