kände för att skriva lite..

kände för att skriva av mig lite sådär eller va man säger.....jag har en såndär lite mindre blogg....o det tycker jag e heeelt ok, sen finns det ju sånna där stooora bloggar som man tänker "wow en såndär stor blogg vill jag ha" men sen får man ju xå tänka på att dem har  nog bloggar i 2 år MINST  man kan ju inte bara  få läsare sådär POFF utan man får jobba för det skriva om sånt man tycker e intrisant jobba för att få dem där tusen extra läsarna  det e inte sånt som bara kommer utan bloggen utvecklas jag utvecklas mitt skrivande utvecklas  jag läser mkt får ett större ordförråd så jag kan bjuda er på det som NI tycker e intrisant men nu på sommarlovet så e det typ såhär hej jag heter Therese och jag har inget liv XD nemen nu på sommaren sitter jag för det mesta inne jag vet det låter konstigt men nu e det så att i ett år har vi pratat om att köpa en hund planerat och för ett halvårsen  bestämde vi oss vi skulle köpa hund till sommarlovet o nu sitter jag här med ett koppel i näven o en fast knuten bajspåse  nu e det jag som ska ta hand om en liten valp det tar på krafterna han sover kanske 70% av 100 och när han sover då kan inte jag gå ut utan ifall han vaknar så ska ja  vara inne så det blir inte mkt av att njuta av men det e det värt det, nu e det typ såhär hej nu  ska jag ut byebye" det e inte så kul va?? men man vill inte heller läsa typ noveller utan det ska vara intrisant, sen så e det en sak jag bara inte fattar som ja skrivit om förut  det e att man ska klanka ner på folk?? va e det för nytta???? man an vl slänga in en fin kommentar istället?? det gör jag jag vill att folk ska må bra inte typ såra folk, När man loggar in på blogg.se så e det såhär för mig jaaa hoppas ja fått någon söt kommentar det typ pirrar i magen haha o oftast så har ja fått en massa nya kommentarer detta e roligt men sen att få något taskigt det e inte kul jag har bara råkat ut för det 2 gånger o det va på min förra blogg, haha ja fattar bara inte jag vet vem det va som kommneterade tycker det va sjukt lågt även om det inte va något direkt elakt utan den som komenterade bodde nära mig den bodde i mölnlycke precis som jag blev rätt besviken men jag vill inte säga vem det va, detta kommneterade dem med: du byter ju headerar varge dag  O.o och från samma person hade den oxå skrivit du härmar nellie berntsson o mana man bara va?? men det e ströntar vi i nu nu e vi nglada o positiva ni alla som höjer min statistik varge dag nu kommenterar massa söta kommentarer omatt åh va fin blogg du har cool header snygga bilder m.m det betyder mer än guld det e det som gör att ja vill blogga jag tycker att det inte e roligt om man har no kommentarer o inga läsare va e det då för mening  typ sitta o skriva för sig själv nee det blir det diss på!!!! men nu e statistiken påväg att bli pro haha ne men tyyyp känner på mig att detta kommer bli bättre och bättre sen när skolan börjar, ridningen börjar, mitt liv börjar då kan jag lova att ni kommer få känna på hur det e att läsa http://theresefabienne.blogg.se hur det e att läsa om mitt liv då börjar det on real nu e det bara so what?? hoppas alla fina o goa nya glada söta bloggläsare stannar  för då blir det nya tag, följ med o sen en sak till jag vann en tävling idag tävlingen handlade om att man fick en design av http://filippasfoton.blogg.se jag ska nu komma med en ny design allt kommer bli nytt hope you like it!! för det kommer bli grymt.se!! pössppösss
//thereseEA♥

Postat av: Malin

sv: Tack för din kommentar ditt stöd. Det värmer.

Puss på dig gumman<3

2011-07-24 @ 18:08:22
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: elin

skitfin header !



har frågestund på min blogg , skriv gärna !



http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment

2011-07-24 @ 18:35:18
URL: http://eelinaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0