Förlåt!!;(

Har vart kass på att uppdatera!!:( Lågar att bli bättre... Har precis ridit! Fick rex... Det gick sådär... Han bocka järnet i galoppen vilket ja inte gillar.. Så ja sen red vi utan stigbyglar:) Gick as bra!!! O à ja e nöjd.. Nu ser ja på tv :) kulit värre...xD Imorgon ska ja rida igen!!:D tyvärr ska ja ha rex då med..:( men ja får gö de bästa av situationen!:) Förresten har det kommit en ny häst till råda kommer inte ihåg va den hette men grymt söt va den iallafall!!:D Me vi hörs mera ikväll tror ja!!<3 Pussiii

Postat av: amanda h

sv: tack underbara du! alltid liak välorganiserat i dina kommentarer.. så sjukt fina är dom! det är det som går in i HJÄRTAT på mig!



försöker altid att svara på kommentarer! det gör jag verkligen! men ibland räcker tiden inte till.. och sedan glömmer jag det, tyvär :(

men om det händer.. att jag glömmer.. så läser jag ALLTID! och jag blir alltid lika glad!



kramar tilld dej!

2011-10-31 @ 18:56:48
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hej fotograf!

Nu har jag en fototävling på min blogg, och jag hoppas du vill vara med :D

Kram!

www.elsalouise.blogg.se

2011-10-31 @ 20:25:33
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0