asså e ni bäst eller bäst?? :)

åhh godmorgon mina fina o bästa läsare allt bra? vaknade för en stund sen och nu sitter ja här o sriver ett morgonn inlägg:) tycker detta e sjukt kul kl e kvart över nio o jag har redan en massa besökare :DD
ska ju till liseberg idag :DD ska va där hela dagen :) åka en massa skoj jag åker ju allt :) lägger just nu över bilderna från igår :) hihi tog 375 bilder bara på travet jag tycker verkjligen att travhästa e så sjukt fina med långa manar mm :) det e såå fint blev kär i ett x antal hästar igår HAHAHAHAHa så lägger väl ut lite bilder här i bloggen nuråå
detta va lite bilder :) hihi

Postat av: Felicia

Nu är dagensblogg vald, kolla om det blev du! :)

2011-09-18 @ 10:29:42
URL: http://feliciastid.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

nu är det så att jag har lagt upp en video på min blogg, en video som jag & 3 tjejer till jobbade med på median förra terminen, vi vill gärna ha kritik och så för vi ska nämligen göra en till den här terminen, fast längre då, den här är bara 3 minuter :) skulle vara supersupersuper underbart om du kunde kika in, kolla på den och sen lämna en liten kommentar! puss

2011-09-18 @ 14:13:20
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0