fixade lite på bloggen :)

har fixat bloggen lite nu o ja blev jätte nöjd!! fast det e bara 1 sak som ja INTE blev nöjd över :( o det e att nedanför här i inlägget kommer det komma upp en bloglovinikon o den sitter på fel ställe : men ska fixa det senare bara orkar inte nu den ser ut såhär o ja gjorde den helt själv så copyright
och såhär
blev jätte nöjd över dem :)
sen fixade jag så att i rubrikerna har jag en bakgrund som ser ut så här :) copyright på den med :) gjorde den själv
och såhär
a o att när du ska trycka in så att du ska kommentera eller va man säger så står det söta kommentarer/lämna en kommentar här!

fixade oxå så att i menyn e det rosa text o att dem pluppar ut :>) heeh eller va man säger
har lärt mig jätte mkt om en grund design i dag ska ta reda på mer sen o kanske blir det så att jag kommer börja göra designer fast oom ett tag då för nu kan jag inte så mkt :)
ha en bra dag uppdaterar mer sen:) ska ut på altanen nu o sola det e skit fint väder! :D ska se på film sen oxå :) ♥♥♥♥♥

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

sött :)

2011-09-09 @ 15:07:07
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Va kul :) ♥♥♥

2011-09-09 @ 15:14:26
URL: http://ponyroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0