frågestunden :D

har fått in till räckligt me frågor nu tack ni som frågade den som vann (alltså frågade mest) va hanna http://haannalife.blogg.se/ grattis!!!!
1.Vem gillar du?? jag gillar iinngen!! kille asså :) annars gillar ja dej gumman :) <333333333333333
.Vilken hästras är finast?? jag gillar arabiskt fullblod!! o fjordingar!! ;)
3.Vilken är din bäääästa kompis (enligt mig e det du, gumsi!) duuu!! klart det e du!!!<3333333333
4.Favorit mat??  utan tvekan det e thaimat hemmagjord o köp :)
5.Favoritfärg?? rosa!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3 love it!!
6.Vilken är din favoritsiffra? har 3 st o det e 6 13 och 17 :)
7. varför? de ger mej tur!! :)
8. Vilken klädbutik handlar du mest dina kläder i? :) jag handlar många av mina kläder i gina tricot!! :)
9.Om du lämnades på en öde ö och bara fick behålla 3 av dina saker. Vad skulle du behålla? ehh den va svååååår!! men min mobil tror ja :)papper o penna :)
10. Föredrar du färgbilder eller svartvita bilder? :) det beror på... det kan va fint me svartvita bilder men det e oxå fint me färg bilder:) men ja föredrar nog färg när det e utomhus :)
11.vilken klädbutik handlar du oftast kläder på? :D se fråga 8 :D
12.Vilken är din favorit färg? :D se fråga 5 .D
13.Hur ofta tittar du till statistiken på din blogg per dag? :D ohh det kan ja inte hålla räkningen på kanske 20 ggr? :D e beroende av min statistik :)
14. Har du någon favorit "sak/person" som du helst spenderar din fritid med? :D Sofie andersson:) det e min bästis :)
15. Har du någon favorit mat? japp se fråga 4:)
16.vilken då? :D japp se fråga 4:D
17. Har du något intresse? :D jaa hästar o ridning e ett stort intresse :)
18.Hur gammal är du? :D 13år :)
19. Åker du ofta utomlands/ på semester? :D nej tyvärr :( bara till norge o åker skidor men det gör ja inte längre :(
tack alla för frågorna :) <3
jag älskar er :D nu drar ja iväg på tjej middag hörs later ooonnn!!!!<3333

Postat av: Sofie

Aw! tack för svaren!<33333333333333333333333 du e min bästbästabästa kompis i vääääärlden! älskardej! åh vad kul med tjej middag hoppas ni får kul! kram<33333333

2011-09-09 @ 18:38:11
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D blev supernöjd med håret!

2011-09-10 @ 05:47:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0