hemma från stallet:)

hemma från stallet nu då ;)
red ju idag :) wihiiiiii har inte gjort det på 3 veckor :(
först skulle ja ha Valle men ja ville inte ha honom för han e rätt lätt skrämd o hoppar till väldigt ofta o jag kände liksom att jag inte ville flyga av o få ett caos me mina knän IGEN vill att mina knän ska bli bättre inte sämre så därför fik ja masse nu han e en lite mer segare häst men ja det tror man fast han har blivit pigg o ja menar det han va riktigt pigg idag ham va RIKTIGT pigg i traven... :D rätt stark med...:/ men det e bara att jobba ;)
i galoppen va han mer än bäst det bara bubblar i mej han va verkligen KANON fattade DIREKT jag gav honom kommandot. :D:D:D sen skulle vifatta galopp från skritt.. :) tror han va bäst på det hihi det gick suuper duuuuuper bra!! e RIKTIGT nöjd me masse idag, så nu tillör han dem lite piggare hästarna ;) eller ja normala :) jobbade med halvhalter han va dok väldigt stark i munnen o hände på bettet :( men ja det gik ok ;)
nu ska ja äta sen göra min sjukgymnastik o sen kolla på idol
mamma lovade o ta kort nästa gång när ja rider så då blir det bilder wiiiihii!! :D<333333333

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack älskar den tröjan. Den är ifrån gina tricot :D

2011-09-27 @ 23:07:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv; hehe dom fixade min mobil i affären så den funkar nu :D



sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-28 @ 01:07:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0