Hemma från stallet och klippningen

E hemma nu o har vart o klippt mejj det blev sjuukt fint!!:D va ju i stallet o skötte om fabienne kan ju säga att jag ALDRIG sett en sån skitig häst nån gång!! Haha hon hade både blötlera och vanlig:s så ja tvättade henne o borstade ;) sen åkte ja till frissa o ja...jag klippte ju mej förresten ska jag kanske tona om mitt hår eller jag i mamma pratade om det ;) ska ha brunblont det e rätt svrt att förklara men det e en speciell färg men sjuuuuuukt snyggt!! Min frissör har det o ja.. I love it.... :D
Ni kan få en snabb bild bloggar från ipaden nu så dålig kamera men asså min data e sjuuuukt seg behöver en ny...mamma!!!?;))



Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0