ipad..:D

hejhej tänkte ja skulle gå till skolan en kort stund idag orkar ju inte riktigt vara där hela dan me mitt knä...... :S
idag ska ju vi fåvåra ipads oxå :D kuul!!:D fast ja hade hellre velat ha macbook :) funderar på att köpa en sån ska ju köpa ny data såsmåningom o det blir ju en laptop :DD kanske kan köpa en mac då?? :)
sen nån gång i veckan ska ja kolla på en systemkamera :D o köpa den dåÅÅ!!! åh va jag längtar det ska bli såå kul!!
ska fixa 2 headers till andra idag en animerad o en inte animerad ;p om ni behöver en ny header gör jätte gärna jag den om ni tycker att jag gör fina då!! :) det e bara at fråga ;p
ska dra till skolan vidkvart i 9 om mamma kör mig då? annars får ja gå typ snart :s kan ju inte gå så snabbt hahah :s
mamma har ett litet ryggskott nu med :s stackars mami krya på dej!!!<3<3<3<3<3<3 ska fixa mej lite nu :)
bloggar mer sen o såå kommer det bilder på sakerna ja fick igår :D wihii e såå himla glad över dem!!!!!
tack gumman du betyder så mkt!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


haha random bild!!

Postat av: Linn

SV: Ohhhhh, tack så jättemycket ♥ Tänk bara på att inte stava fel ;)

2011-09-05 @ 15:52:03
URL: http://ponyroyals.blogg.se/
Postat av: Malin

tack gumman, va gullig du är<3<3

2011-09-06 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0