vill du ha en header och fler besökare till din blogg gratis?!;)

jag gör headers ;)!! gratis!! här är några headers som ja gjort ;) dettta e lite slarviga gör nofrannare till sånna som beställer!! jag ger dig samt en länk i ett inlägg o i sidomenyn som jag aldrig tar bort ;)!!! du får då fler besökare till din blogg ;) kommer samt att länka dig lite då ocj då i MIN blogg :)
detta va ett slarv collage!
detta e lite collage ja gjort idag ;) dem två nedersta tog kanske 2 h att göra var fördej men det e kul o jag kan inte göra ett piss me mitt knä
snälla kan inte någon vilja ha en bild eller så det e skit kul att fixa :) <33333 bara att skriva en kommentar :)<3


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0