svar på kommentar.

Josse:
Heej kan inte du göra en video om hur man fixar sin blogg så snygg som din ee :D <3 Jag har försökt göra en blogg. men jag får inte till det med menyn och beskrivningen av mej själv :/ jag fattar inte hur man gör..... Hur lärde du dej?? <33 kraam Josse
sv: hej josse!
jo det akan jag! :) roligt att di kommer med förslag!:)
vet dock inte om det blir video eller text...;)
tack sötis! Roligt att di tycker min design är fin! :)
jag LOVAR att det komme rupp ett inlögg om design hjälp!
har lite andra som undrar en massa saker med! så det kommer upp!
kram!♥

tycker verkligen att det är jätte skojj när nii kommerterar om vad ni vill se! goo girl!;)

jätte gammal bild ifrån stallet;)
'

Postat av: felicia

Sv: tack så mycket! :) absolut supersnällt!! :)jättekul att du lär ut lite designtips!

2012-02-13 @ 20:43:09
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Linn

- Okej <3 :)

2012-02-13 @ 21:04:37
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0