åsiktsinlägg- hur jag tycker att en bra blogg är!

vad tycker jag är en bra blogg?
vad vill jag läsa om?
jag tycker att en bra blogg skall innehålla variation! det e jag lite dålig på tråkigt nog, men det e roligt att läsa om en massamolika saker såsom:
-bloggarens liv, vad som händer under dagen!:)
-hiss och diss
-åsiktsinlägg
-dagens låt, eller liknande
- något som dem tipsar om, kan vara en produkt som en mascara eller nåt:)
- jag vill gärna läsa lite om hästar:)
- eftersom jag gillar one direction får det gärna vara lite av det med:)
- o sedan e det kul om man toppar med lite tävlingar, frågestunder och länkbyten!:)
- och lite design o så om man kan sånt!:)
jag själv är inte så jätte bra på detta då jag inte hinner fixa massa sånna roliga inlägg, men nu när jag e hemma från skolan blir det lite mer sånt!:)
jag ska försöka förbättra mig!!:)
ska se om jag kan fixa ett sammarbete med en! så jag kan lotta ut IPHONESKAL!!!!:D
image description


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0