info om mig, Therese!

hej hej!
jag heter therese och är 13, snart 14 år!
image descriptionimage descriptionimage description
sista bilden skulle jag gå o lägga mej därav tröjan xd

i min blogg skriver jag om min vardag, och hästar, foto,och en massa annat!:)
jag klämmer också in lite tävlingar här och där!:)
jag har en hund som heter Rocky:
foto: jag (Therese) kamera: canon EOS 1100D
image description
foto: jag (Therese) kamera: iphone 4
foto: jag (Therese) Kamera: canon EOS 1100D
foto: jag (Therese) kamera: canon EOS 1100D
jag hjälper er GÄRNA med headers, och lite smått i designen, den jag har nu har en tjej gjort!
men jag har fixat lite saker i den som bildlänkarna, profilbilden och headern:)
här e några headers jag gjort! (till andra)
till min kompis amanda till min bästa kompis sofie
till sofie dock ingen header!
sen har jag gjort till massa fler!:)
OCH JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!♥
kram!
(detta inlägget är gjort för att när man klickar på menybilden kommer man hit!:) )


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0