"sjuk idag"

hejhej nu ska ni få svar på varför ja boggar såå sent ;) ja e hemma från skolan idag för mitt knä:s så ja vaknade kl halv 11 :) o har ätit frukost o tränat lite med rocky idag fyller ia år :DD grattis!!<33333333333(han e min mormors bror) men han e rätt ung ;) aja grattis ia love u!!<333333333333 har gjort en bild enbart till dig!!<3<3<3<3<3<3<3<33
bilden gjord av mig therese
ska bara ta det lungt idag
i veckan eller i helgen ska vi troligtvis köpa min systemkamera o då kan ja lova att det blir en bildbom o mycket mer bilder på bloggen
det händer inte ofta här på bloggen ar videobloggat 1 gång :) o haft min blogg i typ 5 månader :))
LÅTER DET BRA??

har inte så mkt att skriva :) kommentera på nu  har 7 kommentarer i det förra inlägget kommenterar ni 3 kommentarer till blir det videoblogg!! :) <3



vill oxå säga grattis till min mormor som fyllde år i fredags(2 september!) grattis mormor jag älskar dig!
bilden e gjord av mej Therese bilderna tagna från google
haha ja kan säga att det va sjuukt jobbigt att klippa ut ballongerna :ss hah men det e det värt :)
började skriva detta nlägget kl 11 nu e den halv 1 haha det tog 1 timme att göra demma bilderna :)



Postat av: MAlin

Va glada de kommer bli för dina fina bilder. Du är sååå duktig love you<3

2011-09-06 @ 12:40:55
Postat av: MyzaaN

kul med massa födelsedagar :D

2011-09-06 @ 13:32:57
URL: http://myzaan.spotlife.se
Postat av: julia

sv: nu har jag lagt till dig, gör du detsamma ? :)

2011-09-06 @ 13:49:45
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Anonym

lägg gärna till mig på bloglovin, så lägger jag till dig!

2011-09-06 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0