10 sanningar :)

ja nu gör jag en 10 sanningar om mig sjäv :)) <3
1. jag älskar att bada kan ligga i hur läge som helst ;) <3
2. jag har bara 1 bästabästa kompis som jag litar till 100000000% på o det e Sofie :) <3333333
3.jag gillar inte slask!!! :(
4.jag älskar sommaren o vara utomlands
5.jag e en riktigt ekonomisk unge haha ne men jag hatar att göra av mig på pengar jag vill sparasparaspara !!!
6.tycker att ponnysar e mysigare än hästar :)
7.jag har snart 2 ipads:))
8.jag älskar att vara innne på datan o lära mig mer saker har äntligen börjat fatta hur man gör en egen design :)) <3 haha
9.tycker att bloggen e tråkig nu med mina tråkiga inlägg haha
10.älska at måla naglarna :) o göra fransk manikyr o så :)
Ja det va det hoppas ni blir liite nöjda över mina trööök inlägg :)) hehe
/Therese

Postat av: Malin

detta var ju roligt inlägg ;D

2011-08-17 @ 16:57:41
URL: http://sjoisponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0