äntligen har ja internet!!+ att ja e laddad för skolan ;/

yes!!! jag har äntligen internet ;)) <3 nu e ja "laddad" för skolan :) både kul o tråkigt e det men livet kommer ju på sätt o vis igång nu ;)) börjar 7:an nu o ridningen kommer igång ;)!! skit kul!!
Ialla fall idag har jag haft "släktkalas" det har vart kul innan det va ja på en tävling på råda :D va där me sofie pauoline (stavning) haha:) o amandaL o typ 2 andra :)) vi hade kul! :) kollade lite  så tog inga bilder dock:( men a det va typ olika klasser me as sööta ponnysar :) hittade några dröm ponnys! :) dem va kol svarta såå söta!! :) men men nu ska ja inte babbla om det :)
hade en toppen bra födelse igår,
skolan börjar imorgon :( sommaren har gått såå fort den har springit i väg o jag har inte hunnit göra allt som ja skulle göra men jag e på ett sätt llllllllliiiiiiiiiittttttteeeeeeee glad att den börjar för då träffar an alla kompisar o så :)
bilder från sommaren o så kommer inte idag :) men ja lovar att dem kommer inom max en vecka
sen på tisdag börjar ridningen o vi har fått en HELT ny ridlärare, tråkigt att bästa ulrika slutade men det ska bli kul att vi går en helt ny :)
aja då kommer det bli lite mer hästar i mitt liv
har fått en hel del pengar från alla nu så sparar till en systemamera :D <3 kommer köpa den inom kort :)) så det blir bra jaja har gjort en ny gräjs efter alla inlägg nu som ja ska ha :D se nedan :D <3 ha en fortsatt  toppen kväll

Postat av: hanna

Har du haft ett bra sommarlov? :D kram

2011-08-21 @ 20:53:39
URL: http://haannalife.blogg.se/
Postat av: moa

åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir kära du :)) <3

2011-08-21 @ 21:08:27
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0