ensam hemma

nu sitter jag här ensam hemma med rocky :)  o bara myser :)) mamma o tobias o ia e  o handlar färg till huset vi håller på o målar o så :))  det blir jätte snyggt sen nästa vecka åker vi ju hem härifrån o då kommer det en bildbomb på denna veckan o så :) e det kul?? :) har ändrat lite nu i min tävling jag lottar ut vinnarna snart istället, o kör igång på en ny omgång :)) denna gången gör jag det lote lättare :) den som vinner ja ni vet ju reglerna bra uppdatering idag känner jag att det kommer bli :) feeling :)) men ha det bra såå länge så ös vi :))

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

allt bra ? :)

2011-08-05 @ 14:09:08
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0