gästbloggare:D nr.3

Tjo alla goa läsare på Thereses blogg.
Fick en förfrågan om jag ville gäst blogga här och jag menar vem vill inte ?!
Så jag kör en liten presentation av mig själv.

jag heter Olivia är född -97 och bor i skåne.
Har  en foder häst Zelma, tillsammans med min mamma. Nu har jag haft Zelma i nästa ett år, vi båda har hunnit utveklats så otroligt mycket i både hoppning och dressyr.
Men vi har inte varit ute på några störe tävlingar än.
Föra ägaren tävlade henne upp till LA alltså 1,20m.
Och tränade upp till MSVB, vilket är mitt mål med Zelma i hoppningen.
Men jag kan ju till lägga att vägen dit är lång efter som innan jag började rida Zelma red jag på ridskola.

Ja vet inte vad jag kan säga mer typ min blogg hittar ni på www.ZelmaochOlivia.blogg.se
haha.
tack att du ville gästblogga hos mig  xD jätte fin texk o sjukt bra blogg!! :)) <3 a en jätte söt o snäll tjj kram på daj :)) <3

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment



2011-08-11 @ 08:59:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0