my day....

jag ska berätta  om min dag nurå:)) än så länge hehe.. kommer mer ikväll kan ja lova!!
 har precis vart nere i byn me mamma tobbe ia o rocky hheehe mötte en hund som hette rocky med :) !!
 köpte en glass :) mums o nu sitter jag o läser era bloggar!!
 kommenterar oxå  svarar på ALLA kommentarer :)) ni kommer väl ihåg tävlingen!! gissa kändisen:)
avslutas imorgon sen lite senare vid 9 halv 10 går ja nog o badar,
 älskar att bada så sent det e mysigar igår gick jag ner till havet vid halv 10
o gick hem vid halv 11 :D myys!! synd att man inte har ditt syklop med sig det e så himla klart vatten här!
 ni borde åka till grebbestad det e fett mysigt har ju mitt land här
sen nästa vecka åker vi till knarrholmen oxå asså såå mysigt kanske att elin hänger med??
 få se annars får man se hehe kanske frågar nån annan ?:p sen ska man till damark me elin mamma och Ulirika(elins mamma ;p
fett mysigt förra gången  vann ja 500kr på enarmade banditer hhah det e as
kul så nu ska vi ha det mys igen :D sen en dag ska vi åka till tjörn :D kanske att Sofie vill hänga med :)
 kanske fråga om nellie vill träffa oss?? :DD vill ju så himla gärna åka till smögen!! :)
det e fett mys där!! hade vart fett kul om man hade åkt dit o kanske skulle man se amanda då?? har ju pratat lite om att träffas på gbg horse show?? tror vi kommer göra det! sen någon dag ska ja träffa mana oxå pratade lite o så :))
sen sista veckan av sommar lovet åker jag till en stuga utanför jönköping
o va där i en vecka o ha det as gött sen på lördagen då vi åker hem fyller jag år den 20 aug:DD
sen den 21 ska ja o Sofie göra en hur jävla rolig grej som helst som e hemligt som ni kommer få veta sen,
haha lite hemlisar får man väl ha?!??!!
men  ni får ha det gött kommer en dagens hiss o diss sen :) 

 snart kommer det komma ut en video på hur man gör en snygg vanlig header i pixlr :)) så håll ut :)) <3


Postat av: Malin - En musikblogg

sv: jag följer dig nu

men kan inte se att du följer mig?:o

2011-08-03 @ 18:58:15
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: sanna&Josse

haha ja spindlar är läskiga ;o



snygg blogg :D



Vill du vara med i dagens blogg, kika in på våran blogg:



http://twostepsfromhell.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html#comment



Kram

2011-08-03 @ 19:02:08
URL: http://twostepsfromhell.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh, vad roligt du verkar ha, det och kommer ha de gumman! Vill så gärna följa med dig till tjörn<33333333333333333333333333 ha en underbar kväll finaste Therese puss!<3

2011-08-03 @ 19:14:23
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

mmh, veerkliggen:)

2011-08-03 @ 22:37:41
URL: http://nyylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0