sjukt goa brudar!!

SofieAndersson asså vart ska jag börja?? hon e min bästakompis asså bättre kompis än henne får man leta efter!!!! Sofie du betyder allt!!! det ska du veta du har en grym blogg o du e värd allt man kan önska sig!!! love you!!!
<3 <3 <3
NellieBerntsson ja du driver en av sveriges största hästbloggar du e en underbar person, söt, snäll, underbar o massa mer du e såå snäll när man skriver en kommentar så svarar du alltid det gillar jag :) man blir såå glad när man ser att det står hmm nya kommentarer o trycker sig in där o s står det nellieB o hennes kommentar det värmer sjukt mkt en sån liten sak gör min dag!! nellie du betyder sjukt mkt för mig ;) du e min förebild/idol love you!!<3 <3
FilippaSjöblom du e såå sjukt snäll :) lägger ner tid till att göra en överfin design till mig vann din design tävling o blev överglad ja ba jaaaaaaaaa du har en sjukt grym blogg!!! som e såå fin o du verkar jätte snäll det märker man på facebook :) när vi chattar du e väldigt snäll betyder oxå :)) tack såå mkt
AmandaHenriksson ja du e en jätte snäll person med en grym blogg du skriver helt underbart :))  kommenterar fina saker du e  helt enkelt sjukt vmkt värd en stoooooooooooor blogg kan nästan lova att det kommer bli såå en dag :) betyder oxå
ManaSohrabi ja mana vi har gått i samma klass du har en grym blogg, skriver as bra svarar på kommentarer ja du e en as goo tjej ska träffas snart o ha det skooj:)) du betyder med :))<3
det va liute goa people :))
ta åt er allihopa o många mer men aja glöm inte min gissa kändisen tävling :) rulla ner lite så hittar ni den eller går till kategorien tävlingar :)

Postat av: Malin

sv: haha, jaaa de e as ball där :D



tack dts<3

2011-08-05 @ 13:17:44
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Sofie

ÄLSKAR DIG MIN SYSTER!!!!<3333333333333333333333333333333 WE FOREVER, KOMMER ALLTID VARA VÄNNER ÄVEN I HIMLEN!!!<3333333 PUSSSS

2011-08-05 @ 13:18:08
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: manalicious

hahah taaacck dsm <33

2011-08-05 @ 18:40:00
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: amanda h

tack fina du! sorry att jag inte svarat på kommentarerna nu.. varit borta jue.. men tack så mkt!

kram <3

2011-08-07 @ 15:34:13
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0