snälla sluta!

ja rubriken säger det mästa jag vill inte att ni kommenterar om tävlingar på min blogg,
om jag e med i en tävling så kan ni ju säga när den sutar o så men jag bryr mig inte!! ifall ja loggar in på blogg.se kollar kommentarerna o det står va med i min tävling där du kan vinna iphoneskal/mussa o massa mer så kollar ja ine ens bloggenför sånt blir ja inte intiserad av jag gillar därimot veckans blogg!!, så sälla sluta kommer ändå inte vara med på 70% av alla kommentarer om tävlingar. visst fine om ja kommer in på nån blogg som ja verkligen älskar som te.x http://vadfanskajagheta.se o ser ohh man kan vinna valfria ugs så e ja med o så men det e för att jag följer hennes blogg o så ;))

aja hej på er mina fina underbara läsare :))
kom he från skolan nyss :) ade as seeg dag ida typ nån skatt jakt, poengpromenad o så :O inte så kul...
ska träna på sats idag :) hade velat åka till stallet innan o mamma hämtar mig på väg från hennes jobb sen men orkar inte kommer typ inte hina vara där :( så jag bangar det ;) ska ta  nåt att äta snart, o sen vet ja inte :) eller jo fixa headers som folk beställt :) vill du med ha det??  gå in på min kategori vill du med ha en header :) så fixar ja det :)) ja vi hörs sen pösspöss


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0