träningen :)

hejhej hemma från träningen på sats nu :) den gick super bra eller ja gymmade bara det e så kul :) måste stärka upp mina ben!! så körde cross trainern(stavning) den e rätt rolig asså :) sen nån mage/ben muskel gräjs där får man benmöskler o magmuskler körde den på 25 kg :) hehe inte så mkt men aja ska lägga mig snart så ja inte e döööd när man ska upp imorgon a det va lite om min kväll :)) stallet imorgon+ sats efter så cyklar hem o dit :) (om det inte e as dåligt vder xd ) natti sov gott mina sötisar o tack alla för "stöder" pga den där kommentaren :) heheh den va inte så jobbig eller asså ja tar inte åt mig men bara liksom berättar va som händer :)) aja nu ska ja sluta babbla omdet här sov gott
o för er som sa vara vakna länge ha en fortsatt bra kväll :) pösspöss

Postat av: Julia

sv. inga problem o berätta :)

en natt så fick jag en mängd missade samtal o sms från min bästa vän där han skrev snälla Julia ring mig.. men jag mådde lite halvdåligt själv den kvällen så tänkte inte på det. Fick ett samtal dagen att min älskade rasmus låg i koma efter han försökt att ta sitt liv, han dog en vecka senare..

2011-08-24 @ 22:41:21
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0