godmorgon♥

hej o gomorgon har ni sovt gott?? Jag har sovit som en stock vaknade nyss:) idag ska jag vara med Sofiesom har sovt här o vi ska kolla på lite film ska la äta frukost snart  men sry att det blir såååå korta o tråkiga inlägg men jag  o Sofie vill gärna vara liite med varandra o igår  ficlk jag typ eller som ni kanse läste i tidigare i ett inlägg att jag hade fått en "allergi attack" men igår fick jag 4 st! :0 o det e inga allergi attacker utan  när man växer o e inne i tonnåren kunde det bli så att man kunde bli yr och att det känns som man ska svimma:s men ni får ha en bra dag pösspöss
//ThereseEA


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0