HEEEJ SOFIE HÄR! :D

Hej allihop! Sofie här. Jag kommer gästblogga hela helgen för Therese är på landet :) Så ska försöka göra en hel del uppd!. Jag har ju bloggat en hel del här, så ni vet väll lite om mig! Okej ja berättar lite kort: Jag heter Sofie och är 13 år. Jag är en äkta ridtjej! ;D Hästar är mitt liv, som ni kan läsa om på min blogg! Therese & jag är näääära vänner , bästa vänner <3 Det var lite om mig :) Idag så ska vi ha gäster, och så. Så det ska la bli mysigt, sen KANSKE vi ska dra till hööks ja o mamma, och kolla på ridstövlar fick pngar till det i födelsedags present ;) Men ni får ha en mysig dag! kommer uppd. mer senare !
Puss&Kram
//SofieAndersson
lite bilder på mig o bruniz (min skötponny) på klubbtävlingen! :)

Postat av: Lovisa

Fin blogg! :)

Kolla gärna in på min också :)<3

2011-10-04 @ 18:13:32
URL: http://lovisaclavebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0