hurde felicia ♥

hejsan bloggen!♥
idag har jag hyrt felicia :) med amanda fast hon hyrde jaimie! :)
gick okej hon är lite seg så inte riktigt min typ fast ja ÄLSKAR henne ändå! :)
hoppade idag oxå!
hoppade 65cm men bommen e ju ca 5 cm så det blev ju typ 70 :)
inte så högt men det e lagom för mej och felicia :)
felicia är skimmel! super duper söt
först red vi ut o skrittade, travade och galopperade sen red vi i paddocken och hopppade :)
hahah en lite rolig sak va att ja nästan ramlade av xd vi hoppade och jag ramade inte in henne till 100% så hon vägrade asså stannade innan hindret o ja flög fram på halsen,
stackars felicia jag sitter där o rider på hennes hals;( gumsi
haha sen så hjälpte sofie meg tillbaka till sadeln ( jag ramlade inte av)
nästa gång vi hyr vill jag ha Elmo (sofie hade han på hoppträningen idag) :)
det e så mi dag sett ut kom precis hem cyklade så det tog ju 30 min.
nu ska ja ta en kopp varm choklad :D jammii:D
sen ska ja fixa lite headers :)
förresten e min mormor här! ska vara här hela helgen :DD mamma o hans ska ju till landet xd
men aja vi hörs senare :)♥

Postat av: Sofie

Det var 65 eller 60 med bommen :;) tror de var 65 :D <3<3333333333333

2011-10-14 @ 18:52:16
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0