ambulans story

gaaaaaaahhh va sjukt jobbi dag det va igår ja hela video bloggen säger allt hahah jaja den blev inte perfect men jaja det får duuuga!!
ja va i skolan o gungade på kompisgungan o ja stog på marken o skulle stanna farten o det blev en sån kraft att ja flög med o min knäskol hoppade urled o tillbaka det betyder att knäskolen hoppar åt sidan ;s det gör så fruktansvärt ont :( tror ingen kan tänka sig vilken smärta det e !!! har aldrig vart med om nåt annat detta har ju hänt en massa gånger innan men då har knäskolen oxå fastnat på sidan :(  (om ni vill se hur det ser ut så kolla youtube eller google :S bläääääää!!! men när knäskolen hoppar urled o tillbaka så brukar det gå över efter fem minuter eller så o jag blir ju då um o svullen där asså ni ser videon hur stort mitt knä e!!!  men igår va det annorlunda  det kändes konstigt o ja anade att något hade hänt så vi fick åka in till sjkhuset(ja äkte då ambulans)o fick knarka haha ne men dem gav mej morfin o massa annat, sen så runtgade vi mitt knä o när vi gjort det så sa jag mamma dettta känns annurlunda jag tror att en benflisa har gått av o så sant som sagt en bit av knäskollen hade gått av den va 10 mm men det va nära att jabehövde akut opereras :s som tur va så gjorde det inte så jätte ont när dem klämde å knät där flisan låg så ja behövdes inte opereras idag!! kanske nån annan gång för den kan gå in i ledbanden o det e jätte farligt!!!
SÅ NU KANSKE NI FATTAR VILKA PROBLEM JAG HAR MED MINA KNÄN :((


SOFIE DU FÅR JÄTTE GÄRNA GÄSTBLOGGA HEEELA HELGEN LOVE YOU O GUUD SÅ FIN BILD DU GJORDE TILL MIG NU MÅSTE JU JAG GÖRA EN TE DIG SÅKLART PUSSUNGE SAKNAR DEJ SÅÅ O VA KUL VI KOMMER HA!! DEN 8:OKTOBER BARA DU O JAG!!

jag älskar dig sofie andersson♥♥♥

Postat av: Sofie

naaw så fin bild älskardig gumman!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 vi kommer ha fett kul tilsammans med nellie o andra tjejer!! :D <3<3<3<3<3<3<33<

2011-09-03 @ 12:45:39
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Sofie

omg! sicken fin bild! uppe på bloggan!<33<<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<33<333<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3< cheka :D<3<3<3

2011-09-03 @ 12:51:59
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Sofie

INNE PÅ SKYPE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-03 @ 12:57:15
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0