ont i magen :(

vaknade typ klokan 6(?) av att ja hade ont i magen sen somnade ja om efter 20 min kanske(?) sen vaknade jag kl halv 8 av att ja hade ännu ondare i magen o gick på toa o nu så e ja ute eller va man säger (??) ska iväg vid 11 till siba i sisjön o köpa min systen kamera :DD sen ska ja hem till mormor o ia <3 :D o sova där :) så ser min dag uut! :)
kvällen(tjejmiddan) hos Kristin igår va superkul!!!! :D det började halv 7 o ja amanda Sofie Eén gick hem kl halv 1 :D hahaha lite längre än ja trodde :) men det va super duper kul!! :)åt pizza haahaha ja o amanda o tove delade på en familjepizza o det va ju inte det smaraste vi lämnade mer än halva kvar :s
skulle kanske tatt en vanlig kebab pizzaa o dela på :) det va lite om min kväl iår just det ja o amanda gick ut i området typ kl 11 eller så o så kom det typ 1 gubbe o 2 damer eller va man säger gamla va dem iallafall kanske runt 70???!? o typ förföljde oss hahaha


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0