GLAD PÅSK!!

hej, förlåt att jag inte uppdaterat, men jag har som sagt vart me familjen, det e ju påsk!!;)
har fått påskägg, och ätit en supergod påsk frukost me skina o så!:D
har ni fått påsk ägg?
sakkt även ifrån tjugo i 9 till tjugo i 11 och fixade mina naglar!:)
e SUPER nöjd! blev brittiska flaggan USA flaggan och fransk manikyr fast med röd böå och vit topp!:)
va tycker ni??
det va super pilligt med brittiska flaggan, men värt det!;) den blev lite sisådär, men ja e nöjd ändå!!
den nageln som e hel vit, har jag när ja va 2 år klämt i dörren så den gick av, därav e den konstig!!
såg att ni gillade när ja skrev lite design hjälp! kommer fortsätta me de nu!:)
svar på en kommentar!!
Aida.! om designfix! + hjälp!!:
JJAA!! Mer design hjälp skulle va skit bra!! Typ bildspel i header (om du kan) och typ annat smått och gott!! Skulle hjälpa skit mkt!! Kommentera gärna i min blogg! Ha det bra!!
sv: hej ada, din blogg funkade inte att gå in på, det kom bara en stor bild, så ja svarar här, jag ska göra mer deign hjälp, och ni får gärna kommentera vad ni vill se!:)

troligt vist blir det i en videoblogg! för jag kan inte ta bilder på skärmen!:)




till er från mig!:)
haha, jag har hållt på me detta inlägget sen halv 3 xd bara för ja gjort massa annat o redigerat bilder haha smart therese! xd



Postat av: Aida.!

Jaha... :( synd att det int funkade.... Jävla skit! Näe men blir lite arg! Aja kul att du ska fortsätta med design hjälp!

2012-04-07 @ 16:13:30
URL: http://aidskii.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: vet tyvär inte vad den heter, den är på min gammla dator har ny nu så kan inte kolla tyvär..



//filippasfoton

2012-04-07 @ 16:47:17
Postat av: Anna med A

Coola naglar!

2012-04-07 @ 21:53:53
URL: http://annaavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0