morgon inlägg!:)

tjena!
hinner med ett snabbt morgon inlägg idag!:)
jag börjar vid 9:20 :) så gött!!!
vi har ett geografi prov idag! har läst rätt mke! så tror det kommer gå bra!:)
och en  BRA nyhet(haah) är att jag kommer få rida om ca 3 veckor!:DD
nästa vecka ska vi hoppa = jag skiter i det! mina knän e inte såå starka att ja orkar det...
näst nästa vecka e det 1:a maj= ingen ridning!:( men sen börjar jag igen!!:D har längtat såååå!
när jag väl börjar rida så kommer det ha vart 10 veckor jag inte ridit på!!!!!!!!!!!! fattar ni?? 10 HELA VECKOR!
jag håller på attt döööööööööö!

bara för de får ni en bild när jag rider!:)


här rider jag stooooora ( 182 i mnh) haha fråga mej inte va ja gör, typ sitter okollar ner?? tror ja ändrade sittben precis!;)




Postat av: Lovisa

Vem har gjort din design? Headern? Är jättefina! :)

2012-04-19 @ 09:42:17
URL: http://lovisahill.blogg.se/
Postat av: Sofie- Hästälskare

Jo men det tror ja allt vi kan ! om jag inte ska till frillesås eller nått annat!! :D <333

2012-04-19 @ 10:46:43
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0