åhh vad jag längtar!

gud så jag längtar efter gbg horse show!
ska dit med Amanda på torsdagen, och med mamma på fredagen!:D
ska bli super kul! planerar att köpa en massa saker!!!
amanda ska sova hos mej ons-tors eftersom det börjar kl 11 o vi vill vara där minst 1 timme innan så vi måste fixa oss o så:)
åhh va kul vi 2 kommer att ha!♥
luv u mandis pandis!♥x1000
fick oxå reda på att ja skall operera mig den 13 mars, inte 12:e :)
e lite smått närvös med de ska nog gå bra! :)
tur att det sker efter gbg hs o inte innan, då vet ja inte va ja skulle göra :s
kramisar!♥
min älskade spirit!
juste måste ju berätta en sak!
va hos spirit i söndags!!!!!! åhhhh va kul de va, ja har längtat såå efter att få se henne!
tina (som äger spirit) va riktigt snäll som vanligt!
lite tråkigt att inte lilla mysan edär längre!:( men hon hade köpt en ny häst oxå :DD
den hette ronja! och va sjukt söt! tror de e en c eller d ponny! tyvärr får ja inte rida den eftersom den e pensionerad, :( den är 20 åår hihi men ja skall få sköta om den! :D det va en korsning mella tinker o nått mer! hon va SJUKT SÖT!!!!!!!!!!!!!!♥ OMG!!
skall få rida spirit innan den 13 mars :D åhh va ja längtar! hon e ju nästan helt inriden nu tror jag! :))
ja så nu vet ni va ja gjort! :)
va med amanda idag med! :DD <3
kolla in hennes blogg HÄÄÄÄÄÄÄÄR! hon har äntligen börjat blogga btw! :)


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0