F.U.C.K

fuuuuuuuuuuck!!!
min knäskol hoppade urled idag:( fast den hoppade tillbaks direkt själv, nu e det faktiskt bra!
bättre än vanligt, mej va sjuk rädd verkligen!
min fot domnade bort, och de spreds sej upp till knät, så ja kännde det inte o jag har nog aldrig vart med om något så obehagligt, jag försökte vicka på min tå, men det gick inte o det va så läskigt! :o
sedan blev det bättre, men jag e riktig ledsen eftersom ja inte kommer kunna rida imorgon:(
men får ta igen det!
tror det kommer bli bra rätt fort! :)
så jag får ju verkligen hoååas att jag kan rida nästa vecka! för då skall vi hoppa!! :D
hoppas ni hade en bättre dag än a jag haft iallafall!
haha måste bara dela me mej av detta videoklipppet, tjejen e sjukt skön!
haha dör när ja ser hennes videor!
hon e riktigt rolig!!!!!
dessumtom bor hon ju i tahult vilket är ca 15 min iftån mig!! :)
haha när ja såg denna tänkte ja " hon e ju dum i huvudet" men haha hon e as rolig! :)
hon pratar om one direction HAHAHAHAH ja dööör! :´)
men hon e ju as bra på att sjunga!
ENJOY!♥

Postat av: Stina

De ä en i min klass syrra :)

2012-02-27 @ 21:27:31
Postat av: CASSANDRA - säljer, LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du får en bra kväll/sömn ;)

2012-02-27 @ 23:19:23
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: S A N D R A S F O T O N

haft en bra tisdag? :)

vill du göra länkbyte? :)

2012-02-28 @ 18:37:58
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0