tycker du?

tycker du att jag skall börja med design hjälp/tips.
där jag visar olika typsnitt va dem heter o vart man kan ladda ner dem?
jag har ju photoshop. så om ni hade tyckt att det va roligt så kan jag göra det!
KOMMENTERA!


ANNARS GODMORGON!
har lyssnat på NRJ nu, vann inte nu heller :´(
tänker börja med lite roligare inlägg nu, såsom hiss och diss, åsiktsinlägg(kommer kanske ibland, e inte bra på det),
5 bästa, 10 sanningar om mej själv, inläggom hästar. Och en massa tävlingar! :P
låter det bra eller? :P
image description
min FINA vovve♥ älskar dej sååå mycket att det gör ont!
juste kan skriva ett inlägg om han sen? :p

Postat av: felicia

GÖR JÄTTEJÄTTEGÄRNA DET!!!!!!! skulle vara jättebra i både photoshop och bloggdesign :)

2012-02-10 @ 23:51:48
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0