gästbloggning!

Hej, jag heter Sanna och jag är tolv år. Jag har en blogg som heter cpskutt.blogg.se. Klicka HÄR för att komma dit. Jag känner inte riktigt Therese men vi har träffats och hängt. Det gjorde vi på Nellie berntssons bloggträff, Vi hade checkat in på varandras bloggar innan och chattat via facebook så det känder inte jätte konstigt faktiskt. Jag pratade med Therese för rätt länge sedan att jag ville gäst blogga men det har helt enkelt inte blivit av. Men nu sitter jag här på julafton och skriver till er, Therese's läsare.
I min blogg skriver jag om det mesta. Ofta kan det handla om orättvisor. (haha) Nej, Men faktiskt jag som person säger ifrån när det är fel Och det kan jag göra för minsta småsak för jag tycker att det är fel att man ska behandla perosner olika ifrån utséendet tex.
Jag tycker att det känns otroligt tråkigt att komma in på en blogg och se att en massa folk har komenterat en massa elaka saker. Visst det finns många gulliga också. Men jag förstår värkligen inte vad man vinner på det?

Visst jag förstår att kisse får elaka komentarer men hon skriver också dumma saker. Om man skriver dumma saker så får man dumma saker tebax. När jag skriver att hon skriver dumma saker menar jag inte elaka saker utan larviga saker.
Man kan bråka med en förståndig människa och vinna. Elr disskutera menar jag typ. Man kan disskutera med en människa som är trångsynt men man kan inte vinna.. För att dom här människorna har redan sin åsikt och dom ser inget annat och vill inte höra något annat.
Ska vi ta lite om mig nu kanske?
Jag heter då Sanna Dymling och jag är född 99 och är tolv år. På fritiden så spelar jag Curling i division tre, Och bloggar såklart. Jag började blogga för att jag ville ha någonstans att skriva av mig, det började med en lösenords skyddad blogg till en oskyddad blogg. Men när jag tog bort lösenordet började det handla om min vardag. Och såklart, vad jag tycker e fel
Det är viktigt för mig, Att få säga vad jag tycker, och varför jag tycker som jag tycker, det är en del utav mitt liv. Och det är en bit jag är stolt över. Att jag vågar säga vad jag tycker. Men nu ska jag inte tråka ut er mer.här e en gästbloggning från sanna!
/ cpskutt.blogg.se




här e en gästbloggning från sanna!
jag har ju inte haft data så den har helt enkelt inte blivit av.. men nu så!



Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0