TOOOOOPPPEN!!!!!!!!!!!!

har verkligen haft en sjuuuukt roligt fredag! gashh!
simone o jag har haft as kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
igår va vi på bio! :D vi va på lejonkungen o den va SJUKT bra haha :)
ne men den va verkligen jätte bra har inte sett den på typ 7 år... såg den i 3D o sjit va coolt det va haha :)
sen sov jag hos simone:D e hos henne nu o vi ska aldelles strax spela in en video där ja spela gitarr o hon sjunger :)
kanske lägger ut den här ;)
hos ska sjunga perfect two..
sen ska hon sjunga price tag :))
jappoo :) sry för den dåliga uppdateringen:( men ja o simone har haft så sjukt jäkla kul! haha vi skypa me cissi i min ridgrupp som har slutat ;( o så fick ja värsta skrattanfallet o så GAPFLABBA jag ;) o då tyckte simone det va as kul att ja skratta haha s hon börja gapflabba med! ;p o sen låg vi där på golvet i typ 15 min o verkligen GAPFLABBADE:) haha det sluta me att vi grät :) (förattviskrattadesåmke)
hejdå! <3

Postat av: Ada

Hej Therese! Jag undrar hur långt du kommit med min header? Kommer din bli klar i helgen som du sa? :)



Kraam

2012-01-21 @ 17:32:56
URL: http://adaericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken söt blogg du har!

2012-01-21 @ 18:39:09
Postat av: Sofie

Hahaha! de blev inget med att gå barfota o de där ... <3333333333333333333333 :D

2012-01-21 @ 21:59:32
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

Skulle vi göra ett länkbyte? :)

2012-01-21 @ 22:45:53
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0