usch!

har inte mått särskiltbra idag!:(
gick hem från skolan ca 11:30 pga att ja mådde PISS!
mådde illa och hade ont i huvudet... tror det kan ha vart lite pga att jag va hungrig men vi skulle precis äta mat men jag hade ingen matlust o ja ja hade inte fått i mej nåt endå så jag gick hem!
nu mår jag bättre och ska nog gå till skolan imorgon! :)
imorse på spanskan fucka mitt öga up typ haha ne men det blev nåt konstigt så jag såg typ ingenting :I det blev bara suddigt och vitt längst ut så jag kunde inte läsa allt bara blandades ihop :I
men nu mår ja braoo :)
har även laddat över bilderna nu från förra helgen på mej och Simone! :)
här får ni!:)
laddar inte upp alla!!!!!!!!!
simone:
jag:
haha ja ser förskräckt ut xd
älskar bilden!;)
det va alla bilder för idag!
fler kommer imorgon! :)

FÖRRESTEN SÅ VILL JAG TIPSA OM 2 BLOGGAR FÖRER SOM ÄLSKAR ONE DIRECTION!!!!!!!
onedirectionswe.blogg.se är en sjukt bra blogg som jag läser minst 10 ggr om dagen!
älskar den verkligen!!!!!
värd att titta in på!!!!!
matildaengstroms.blogg.se en galet bra blohgg för er som älskar one direction då hon även driver bloggen jag tipsade över med sina kompisar... men hon har en egen blogg oxå där hon skriver om one direction o massa mer saker! hon hade turen som vann en tävling om att få åka till london p se dem finaste killarna ever... hon fick se deras konsert och träffa dem backstage! snaca om att man blev avis men hon e verkligen värd det!
hon e nog 1 av dem största fansen ever haha! :)
tycker verkligen den e värd att läsa! :)
kram!♥

Postat av: Frida Thorsen

Hej sötnos!

Jag har frågestund på min blogg nu :)

Om du undrar nåt om mej så är det bara att kika in och skriva en liten fråga :) <3



Ha det bra :D

// Frida <3

2012-01-26 @ 17:11:17
URL: http://absolutethorsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya!:D

2012-01-26 @ 17:40:12
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: agnes

fina bilder och fin blogg! :3

2012-01-27 @ 11:44:08
URL: http://agnesess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0