YES JA RED FABIENNE!!!!!:D

Blev verkligen super super glad bär ha såg att jag skulle rida Fabienne igår!!!
Dock gick det inte så bra!:S
Hon är ju den ända i hela stallet som Hr ett sånt fint dressyr steg!!:D
Så hennes trav va galet Skumpig!!
Men jag älskar henne ändå i vill utvecklas på henne!!
Det gick as bra i galoppen!!!
Video kanske kommer!!:)
Hon va jätte fin!!
Hon e ju lite svårare än dem jag ridit förut!
Men Mikaela sa att det gick bra för att ha vart första gången ja red henne!
Jon e ju väldigt speciell så sa hon oxå att man måste rida henne några gånger innan det går riktigt bra!
Men ja e nöjd! För hon va ju rätt svår!;)
Hoppas verkligen att jag kan få henne massa gånger till så jag kan utvecklas på henne!!!!:D
Hoppas jag får hoppa henne nästa vecka!!

Ha det bra uppdaterar senare!:)<3


Bild från igår som Amanda tog!:)



Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0