tjena!;)

nu klockan 23:29 har jag inget att göra, så skriver ett inlägg!;)
sitter o yssnar på musik nu. har vart en grymt härlig dag idag, riktigt vart o jag har bara stekt i solen!
blivit brun faktiskt!
har även klippt gräset! älskar att göra de, då man får färg!:D
åh så himla najs att vara på landet! bara tar de najs o lever livet!
 
eftersom jag inte bloggar så mycket kan ni följa mig på INSTAGRAM! gottabelou_1d där uppdaterar jag fleragånger om dagen!
 
här e även min avslutnings outfit som jag har lovat er i evigheter... nu lite sent kom den!;) hehe
 
bild från idag efter jag solat, fick ju lite färg!:D
 
 
o benen, dock va det innan ja solade så dem e väääldigt vita men dem e brunare nu, bild imrn TROR jag!:D
 
bils åpå mig ifrån idag
 


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0