bio med Sanna!

hejsan, dålig uppdatering idag!
har vart med Sanna, eftersom hon nanade hos mig inatt!;)
vi hade de super kul! sedan stack vi ut, o snackade en MASSA tjej snack! najjs!
o efter det stack vi på bio! vi sås ice age 4 3D. as rolig haha:P
men vi hörs troligtvis imrn! ska även på släktkalas dåå!:)
puss!
 

Postat av: fanny ahlm - hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART ENSAM

hej, kul att du fråga, döva bruka oftas aldrig prata jag har iaf aldrig varit med om det!
Hörselskadade, kan ju prata men det beror på när man får höra och hur mycket man utvecklas, jag har iaf fått jätte mycket berömd och prata efter som förrut så hörde jag inte S SJ och sånna ljud, men sen valde jag att operera mig för 6 årsen till ett CI som är ett inopererat hjälpmedel, tack vare de kan jag höra dem ljuden, det var väldigt svårt ibörjan att lära in sig dem orden. Men jag har ju övat på dem länge, så jag snackar som vem som helst :)!

2012-07-01 @ 18:06:12
URL: http://fotoahlm.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hejsan! Nu är jag tillbaka ifrån en mindre bloggpause, så nu kommer det en massa nya inlägg och en massa nya bilder! :)

kram!

2012-07-01 @ 18:19:25
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0