Bruniz

hemma från stallet, eller ja har vart de ett tag!:)
har ätit o så, ska ner o ducha nu!:)
red lilla bruniz! han e en D-ponny vallack, Haflinger blandning.
han va inte jäätte pigg men inte seg, lite svårfattad i galoppen o vägrade sammarbeta på volterna.
lite jobbigt, men fick iordning han i slutet.
sedan gjorde vi halt och igång sättning från halt och trav.
han va super duktig dåå!
hur tyckte ja det gick på skala 1-10 ? - svar 6 då han va jobbig i början men  de gick bra senare.

6 sanningar:

1. haha lite konstigt men ja vill inte ha sommar lov på ETT sätt då jag kommer sakna alla i min klass! älskar våran klass!
fast kommer nog träffa en massa på fritiden eller va man ska säga!
2. jag äälskar att fota!
3. våran klass e den bästa som finns!! sjukt goa männsiskor där!
4. jag tycker de e as kul o måla naglarna!
5. jag har lätt för att tröttna på bloggar!
6. jag HATAR när folk följer efter en, liksom skaffa egna vänner, alla vill liksom inte ha en svans!!!!! speciellt inte jag!! tycker de e piss jobbigt!
bruuniiiz!


Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0